Coșul meu

Mini Cart

Termenii si conditiile

Termenii și condiții folosite de companie

SC COSÂNZEANA PROF SRL

 

  1. Condiții generale

Termenii și condițiile următoare se aplică tuturor încep să placă de client (denumit în continuare „dumneavoastră”) către societate SC COSÂNZEANA PROF SRL (denumită în continuare „nouă” sau „noi”, pe prezentul site), pe versiunea pentru mobil a site- ului, prin aplicația pentru mobil sau din telefon.

               Prin utilizare site-ului indicat și / sau prin plasarea unei comenzi, vă obligați să respectați termenii și condițiile specifice mai jos („Termenii”). Înainte de plasarea unei comenzi, trebuie să vă puteți asigura că ați citit și înțelegeți Termenii.

               Doar persoanele fizice cu vârsta minimă de 18 ani, care nu se află sub tutelă, nu activează ca persoane juridice și care au rezidențiat sau o altă adresă în România (excluzând companii de redirecționare a adresei) pot plasa o comandă.

               Includerea oricăror produse sau servicii pe prezentul site / platformă la un moment dat nu implică sau garantează că aceste produse sau servicii vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

               Ne rezervăm dreptul de a modifica din când în când acești Termeni fără a vă informa în prealabil. Comenzii dvs. i se vor aplica Termenii spec mai multe pe site la momentul plasării începute.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL dorește să ofere cea mai bună experiență online. În acest scop, trebuie să ne asigurăm că serviciile noastre funcționează ireproșabil. Înțelegeți și consimțiți (i) să nu postați, să nu redistribuiți, să nu încărcați și nici să promovați orice comunicare sau cu conținut care ar putea aduce prejudicii sau care ar putea avea o influență negativă asupra companiei, produselor sau serviciilor noastre; (ii) să nu acționați de așa manieră ori să folosească vreun dispozitiv care ar restricționat, împiedicat, incomodat sau nu ar permite oricărui alt utilizator să folosească ori să beneficieze de site sau care ar afecta siguranța site-ului sau (iii) să nu folosească niciun dispozitiv sau tentativă de a utiliza vreun motor, software, instrument, agent,script sau alt dispozitiv sau mecanism (care include dar nu se limitează la păianjeni, boți, roboți de indexare, avataruri sau agenții inteligenți) pentru a naviga sau a căuta pe site ori pentru a copia cu conținut de pe site. Ne rezervăm dreptul de a bloca imediat accesul la site și de a închide contul oricărui utilizator care încorporează această prevedere sau orice altă prevedere specificată în acești termeni și condiții.

               Nu acceptăm niciun termen și condiții divergente din partea ta, cu excepția cazului în care a fost convenit în mod specific în scris.

 

  1. Prețurile și taxele de livrare
    Prețurile afișate pe site / platformă includ taxa pe adăugată nevoie de lege, dar nu includ o taxă de livrare.

               Taxa de livrare pentru fiecare comandă va fi aceeași. Costul pentru fiecare metodă de livrare este indicat clar în timpul procesului de finalizare a începutului. În cazul în care adresa de livrare este în afara arealului de deservire a serviciilor de curierat, înainte de procesarea livrării vei fi informat dacă trebuie să fie mai multe adăugători. În cazul în care nu putem livra integral comanda și trebuie să se efectueze mai mult de o livrare, nu veți suporta o taxă suplimentară pentru livrările ulterioare. Pot exista diferențe între prețurile din magazinul tradițional și din cel online. 

 

  1. Plasarea începe / încheierea contractului

               Opțiunile disponibile de plasare a început sunt prin intermediul site-ului sau prin telefon. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vizitați paginile referitoare la    Serviciul pentru clienți .

            Prin trimiterea formularului de comandă furnizat pe site-ul nostru web, vă plasați o ofertă obligatorie pentru un contract de achiziție cu noi sau cu furnizorii implicați. Veți trimite o ofertă introducând toate informațiile necesare în timpul procesului de comandă și afișat-ne formularul de comandă,  folosind butonul „PLASEAZĂ COMANDA”. Înainte de a trimite oferta, veți putea vizualiza detaliile introduse de dvs. și puteți corecta eventualele greșeli din informațiile furnizate.

            Imediat după plasarea începuturilor, dacă nu-mi sunt furnizate adresa dvs. de e-mail, veți primi un e-mail de confirmare. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, nu vă putem procesa comanda, vă vom anunța în cel mai scurt timp. În cazul în care am primit deja plata pentru comanda dvs., vom încerca să vă rambursăm suma respectiv folosind aceeași metodă ca cea folosită pentru efectuarea plății. În cazul în care, dintr-un anumit motiv, sunt necesare alte aranjamente, vă vom comunica acest lucru și vă vom solicita să contactați Serviciul pentru clienții care va efectua rambursarea sumei.

            Vă rugăm să rețineți că o confirmare a început a noastră nu constituie o declarație de acceptare a ofertei dvs. contractuale, ci servește doar cu titlu informativ.

            Un contract de cumpărare între dvs. și noi va deveni efectiv numai după ce am acceptat oferta prin expedierea mărfurilor comandate. Dacă plata în avans a fost aleasă ca opțiune de plată, mărfurile vor fi expediate numai după ce suma completă a fost creditată în contul nostru.

            Ne rezervăm dreptul de a refuza orice ofertă fără a preciza un motiv, mai ales dacă există motive legitime de a suspecta că mărfurile achiziționate prin internet sunt destinate a fi revândute pe o bază comercială.

 

 

  1. Livrare

               SC COSÂNZEANA PROF SRL depune toate eforturile necesare cu privire la acceptarea și procesarea începătorilor și va încerca să livreze comanda dumneavoastră la adresa de domiciliu sau la altă adresă din România, conform opțiunilor de livrare selectate de dumneavoastră. Transportul va fi efectuat prin curieri licențiați, în funcție de destinație finală.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL va încerca să depună diligențe pentru expedierea începând în cel mai scurt timp cu putință și în ordinea în care acestea au fost plasate. Dorința noastră este să livrăm comanda în termen de 2 până la 4 zile lucrătoare din momentul expedierii sale. Deși intenția noastră este să efectueze livrarea în intervalul comunicat, va aducem cunoștința că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voința noastră, dar nu mai mult de 30 de zile calendaristice de la datele confirmate încep. În cazul în care termenul de livrare depășește 30 de zile, poate anula comanda.

               Înainte de plasarea începe, veți fi informat / ă cu privire la termenul de livrare estimat. Imediat după plasarea începuturilor, dacă nu-mi sunt furnizate adresa ta de e-mail, veți primi un e-mail de confirmare care conține termenul de livrare estimat.

               Veți găsi integral pe site Politica de transport și livrare .

               În cazul în care comanda dvs. ajunge până la data programată, vă rugăm să contactați  Serviciul Clienți .

               Compania pledează pentru soluții de împachetare eco-frendly în vedere protejării mediului ambiant.

               Metodele de livrare le-au ales Dvs în modul de comandă, în care în dependență de destinație transportatorii calculează costurile livrării. Vă rugăm să indicați corect informațiile Dvs de contact, pentru ca transportatorii să găsească cel mai eficient timp pentru ca comanda Dvs să ajungă la destinație.

               Medoda de achitare o alegeți în panelul de finalizare a comenzi. Va rugam să alegi atent metoda de plata. În unele cazuri, costurile de transfer pot fi de pe card pot fi suportate către consumator. În cazul returului, compania nu va putea acoperi aceste costuri.

               În cazul în care livrările vor fi efectuate pe teritoriul Romaniei, nu se aplică TVA și alte taxe vamale suplimentare. În cazurile livrărilor în afara Romaniei, pot apărea anumite taxe specifice țărilor destinate, pe care compania nu le poate suporta în cazul returului.

 

  1. Anularea începe

               Puteți anula sau returna comanda de la data plasării a început până în ziua 30 de la primirea articolelor comandate. Dacă ați plătit pentru aceste articole, vi se va rambursa o sumă care va include taxele de livrare standard ale SC COSÂNZEANA PROF SRL și care va exclude taxoni de retur al articolelor în cazul în care a fost generat o astfel de taxă. În cazul în care alegeți să păstrați anumite articole și să anulați doar parțial comanda, taxe de livrare nu va fi rambursată.

               Dacă doriți să vă anulați sau să vă returnați comanda, vă trebuie să contactați  Serviciul Clienți și apoi să nu returnați articolele (articolele) în conformitate cu prevederile secțiunilor 6 (Returnări) de mai jos în cele 28 de zile specifice în secțiunea 5.1 de mai sus. Noi vom încerca să efectuez rambursarea folosind aceeași metodă folosită pentru efectuarea plății (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dvs.) în cel mai scurt timp cu putință, cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dvs. de anulare, cu condiția ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-ați returnat. Poate fi folosit o altă metodă de plată pentru rambursare cu condiția ca dumneavoastră să fiți de acord cu această modificare; acest lucru nu va genera cheltuieli suplimentare.

              Dacă articolul pe care l-aţi primit prezintă defecte, vă rugăm să notificaţi imediat societatea SC COSÂNZEANA PROF SRL şi să returnaţi articolul conform secţiunii 6 (Returnări) de mai jos. Pentru orice produse considerate defecte, SC COSÂNZEANA PROF SRL va efectua o rambursare integrală. Prevederile specificate aici nu limitează niciun drept aplicabil prevăzut de lege.

 

  1. Returnări

               SC COSÂNZEANA PROF SRL garantează o rambursare integrală conform secțiunilor 5 (Anularea începe) cu condiția ca toate articolele să fie returnate în aceeași stare în care erau primare. Acest lucru înseamnă că articolele nu trebuie să fie fost deteriorate, murdare, spălate, modificate sau purtate (cu excepția probării lor) și că orice etichetă a articolului sau coletului trebuie să fie intacte.

               Vor fi reținute sumele destinate expedierii coletului.

               Metoda de plată care a fost utilizată pentru efectuarea tranzacției va fi, de asemenea, utilizată pentru rambursare, cu excepția cazului în care am convenit în mod explicit cu altceva. Nu vi se va percepe nicio taxă pentru rambursare.

               Ne rezervăm dreptul de a reține rambursarea până când am primit articolele returnate sau până când nu am primit notificarea ta că ați returnat articolele, oricare ar fi primul.

              Vi se solicită să ne compensați pentru orice pierdere în valoare, dacă pierderea în valoare poate fi identificată spre o manipulare inutilă, care depășește dovada admisibilă a stării articolului, a caracteristicilor și funcționalității acestuia.

               Model de anulare

               Puteți descărca șablonul de anulare aici. De asemenea, vă vom trimite o copie tipărită a șablonului de anulare imediat după încheierea contractului

 

  1. STORNAREA CUMPĂRĂRII

               După ce returnarea a fost verificată de echipa noastră, veți primi un e-mail cu privire la articolele returnate. Vă vom rambursa cât mai repede posibil. Vă rugăm să rețineți:

  •                Rambursarea este întotdeauna creditată la metoda de plată - transfer la contul dvs din care aí achitat comanda
  •                Rambursarea este întotdeauna creditată în aceeași monedă ca și cumpărarea inițială
  •                Rambursarea este întotdeauna creditată în contul cumpărătorului
  •                Timpul necesar pentru a primi rambursarea depinde de metoda de plată sau de furnizorul de carduri de credit
  •                Dacă achiziția dvs. a fost făcută cu un voucher promoțional, veți primi o rambursare numai pentru suma plătită - adică suma percepută după aplicarea voucherului. Mai mult, voucherul promoțional nu va mai fi valabil.
  •                Dacă achiziția a fost făcută cu un voucher promoțional și este returnată parțial, veți primi o rambursare proporțional redusă cu valoarea voucherului

              

  1. SCHIMBUL PRODUSULUI

               În cazul schimbului sau returului integral al produselor, vă rugăm să contactați via telefon sau mail pe consultanții noştri. Anunțați care produse doriți să le schimbați, pentru a rezerva produsele pe care le doriți în schimb.

  • Completați formularul SCHIMB sau RETUR în care indicați produsele pe care doriți să le schimbați sau returnați, indicând motivul.
  • Inserați formularul de SCHIMB sau RETUR, împreună cu produsele respective în cutia originală.
  • Completați Proforma invoice de retur și aplicați 3 copii din 4 întrun plic transparent pe exteriorul cutiei originale, fără ca să sigilați cutia.
  • Contactați acelați transportator, care v-a livrat comanda.
  • După ce transportatorul verifică returul, sigilați cu atenție cutia.
  • Imediat cum vom recepționa returul, Vă vom contacta imediat.
  • Articolul de schimb rezervat anterior va fi expediat imediat.
  • Putem schimba numai articole care nu sunt defecte, care sunt în starea lor inițială, nu au fost purtate, modificate sau spălate și au toate etichetele atașate
  • Este posibilă schimbarea aceluiași articol doar pentru o dimensiune diferită; nu putem schimba articole cu o altă culoare sau alt articol
  • Vă rugăm să rețineți că putem schimba același articol pentru o dimensiune diferită o singură dată
  • Marfa trebuie returnată într-un singur pachet - ne rezervăm dreptul de a refuza mai multe retururi de la o comandă trimisă la diferite ore
  • Livrările de schimb trebuie efectuate utilizând același serviciu ca și pentru livrarea inițială
  • Putem accepta doar schimburi din țara în care a fost expediată inițial o comandă, de exemplu, comenzile livrate în Germania trebuie returnate din Germania.
  • Articolele personalizate nu pot fi schimbate.

 

  1. Metode de plată - Card de credit sau de debit

               Puteţi introduce detaliile plăţii la momentul plasării comenzii utilizând un card valabil de credit sau de debit (VISA sau Mastercard). Suma aferentă va fi imediat blocată pe cardul dumneavoastră, dar nu va fi debitată până la expedierea bunurilor. SC COSÂNZEANA PROF SRL îşi rezervă dreptul de a verifica valabilitatea cardului de credit sau de debit, solvabilitatea în raport cu valoarea comenzii şi dacă datele privind adresa cumpărătorului sunt corecte. În funcţie de rezultatul acestor verificări, putem refuza anumite comenzi. Vă rugăm să rețineți că orice comision bancar va fi suportat de dumneavoastră.

               Numerar la livrare

               Puteţi alege să plătiţi în numerar la livrare atunci când primiţi bunurile, fără alte cheltuieli suplimentare.

 

  1. Răspunderea noastră

               Nimic din aceşti Termeni nu va exclude sau limita răspunderea SC COSÂNZEANA PROF SRL cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal să ne limităm sau să ne excludem răspunderea.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL acceptă răspunderea pentru deces sau leziune corporală provocate de neglijenţa noastră sau de cea a angajaţilor sau reprezentanţilor noştri.  Nu intenţionăm să excludem răspunderea pentru declaraţiile false făcute de noi sau de angajaţii sau reprezentanţii noştri. În eventualitatea încălcării acestor Termeni, vom fi răspunzători doar pentru pierderile care sunt o consecinţă previzibilă în mod rezonabil a acestei încălcări.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL nu este răspunzătoare pentru pierderile indirecte care sunt un efect secundar al pierderii sau pagubei principale, de exemplu pierderea profiturilor sau pierderea oportunităţii, sau pentru imposibilitatea de a livra bunurile sau de a ne îndeplini oricare dintre obligaţiile care ne revin conform acestor Termeni în cazul în care această imposibilitate este cauzată de un eveniment asupra căruia nu deţinem niciun control, care include dar nu se limitează la: incendiu, inundaţie, furtună, răscoală, dezordine civilă, război, accident nuclear şi activitate teroristă.

               Răspunderea noastră maximă faţă de dumneavoastră pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu comanda dumneavoastră pe site va fi limitată la preţul total al comenzii dumneavoastră.

            Dacă aveți o problemă cu un produs pe care l-ați achiziționat de la SC COSÂNZEANA PROF SRL online și nu ați putut rezolva reclamația cu SC COSÂNZEANA PROF SRL, atunci puteți depune reclamația pe platforma UE de soluționare online a litigiilor („platforma SOL”). Nu suntem dispuși să inițiem proceduri de soluționare a litigiilor în fața comisiei de arbitraj a consumatorilor.

               Platforma SOL le oferă consumatorilor și comercianților din UE posibilitatea de a încerca să obțină o soluționare alternativă a reclamațiilor legate de cumpărăturile efectuate online. Acest punct unic de contact este conceput ca un site web interactiv și ușor de utilizat, disponibil în toate limbile oficiale ale UE și gratuit. Prin utilizarea platformei SOL, consumatorul și comerciantul pot găsi o entitate de soluționare a litigiilor și apoi pot parcurge procedura de găsire a unei soluții pentru reclamația consumatorului. Platforma SOL este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/odr.

 

  1. Stocarea datelor contractului

               Stocăm datele dvs. de comandă. Dacă doriți să imprimați comanda, o puteți face prin imprimarea unei „confirmări de primire”. Va apărea pe ecranul dvs. după ce ne-ați trimis comanda, făcând clic pe butonul „achiziție completă” și detaliile cărții dvs. de credit au fost verificate.

               În plus, veți primi o confirmare a comenzii prin e-mail în care sunt menționate toate detaliile introduse, precum și șablonul de anulare, care poate fi tipărit.

 

  1. Culori și măsurători

               Depunem toate eforturile posibile pentru a afişa corect caracteristicile produselor noastre, inclusiv compoziţia şi culorile. Culoarea pe care o vedeţi va depinde de sistemul dumneavoastră informatic, iar noi nu putem garanta faptul că PC-ul dumneavoastră va afişa corect aceste culori.

               Măsurătorile unui articol oferite pe SC COSÂNZEANA PROF SRL sunt doar valori aproximative pentru te ajuta să înțelegi mai bine modelul sau croiala unui anumit articol de îmbrăcăminte. Acestea nu sunt o garanție privind măsurătorile efective ale articolului care îți va fi livrat. Pot exista diferențe de câțiva centimetri în plus sau în minus la măsurătorile finale ale unui articol în funcție de materialul folosit pentru a-l produce.

 

               13 . Preturi; Prezentarea produsului; disponibilitate; Card cadou; cod promotional

               Se aplică prețurile menționate pe site-ul nostru la data comenzii.

               Bunurile oferite pe site sunt prezentate pe site-ul web sub formă de fotografii digitale ale produselor reale. Discrepanțele minore între prezentare și produsele reale nu se califică ca un defect al mărfii comandate.

               Dacă ați comandat mai multe articole în același timp, produsele pot fi livrate în momente diferite.

               Card cadou

               Cardul cadou poate fi utilizat pentru a achiziționa orice articol disponibil pe site-ul nostru web - cu excepția cardurilor cadou suplimentare - înainte de data de expirare.

               Schimburile sau rambursările cardului dumneavoastră cadou sunt aplicabile numai în conformitate cu drepturile și condițiile de retur și retragere.

               Cardul cadou este valabil numai în țările pe care le livrăm în monedele respective, menționate pe site-ul nostru web. Cardul cadou poate fi utilizat doar în țara de destinație, determinat la achiziționarea cardului cadou.

               Când achiziționați cardul cadou, puteți alege între trimiterea cardului cadou pe e-mail sau prin poștă obișnuită.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL își rezervă dreptul de a anula sau bloca Cardul Cadou, dacă este considerat necesar din motive legale, de exemplu, în cazul pierderii sau utilizării greșite a Cardului Cadou. SC COSÂNZEANA PROF SRL va fi informată imediat în cazul anulării sau blocării Cardului Cadou.

               Cod promotional

               Codurile promoționale au perioade de valabilitate diferite și sunt aplicabile pentru achiziționarea oricărui produs disponibil pe site-ul web, cu excepția cardurilor cadou suplimentare. Pentru a determina perioada de valabilitate, vă rugăm să consultați documentul care conține codul promoției.

               Schimburile sau rambursările codurilor de promovare, care au făcut parte dintr-o promoție de marketing sau pe care le-ați primit în numele SC COSÂNZEANA PROF SRL, sunt nepermise. Decontarea codurilor promoționale nu este permisă în afara termenului standard de returnare menționat în termenii și condițiile noastre.

               SC COSÂNZEANA PROF SRL își rezervă dreptul de a anula sau bloca codul promoției, dacă se consideră necesar din motive legale, de exemplu, în cazul pierderii sau utilizării incorecte a codului promoției. SC COSÂNZEANA PROF SRL va fi informat imediat în cazul anulării sau blocării codului promoției.

               Politica de returnare a comenzilor achiziționate folosind un cod promoțional:

               Dacă utilizați dreptul legal de returnare sau politica noastră de returnare voluntară, vi se va rambursa suma totală a articolelor returnate. Dacă returnați doar unul dintre articolele din comanda dvs., valoarea codului promoției va fi ajustată în consecință și va fi rambursată doar suma relevantă pentru articolul returnat. Codul promoției își pierde valabilitatea proporțional cu valoarea articolului returnat. Dacă returnați comanda completă, suma plătită va fi rambursată integral, dar codul promoției nu mai poate fi aplicat achizițiilor viitoare. Rețineți că codurile de promovare din campaniile de vânzări nu pot fi înlocuite sau rambursate

 

  1. Garanţie

               În cazul în care bunurile pe care le-aţi achiziţionat prezintă defecte, SC COSÂNZEANA PROF SRL respectă toate reglementările prevăzute de lege privind garanţia. În cazul în care aveţi o reclamaţie cu privire la defecte evidente privind materialul sau la cele legate de fabricaţie a bunurilor pe care le-am furnizat, inclusiv cu privire la pagube suferite în timpul transportului, vă rugăm să ne comunicaţi acest lucru prin returnarea imediată a bunurilor utilizând formularul de retur.

               Clientul este scutit de la compensare dacă cererea contrară nu are sprijin legal, nu a fost decisă în unanimitate și nu este incontestată sau dacă o cerere separată de daune este acoperită în același contract de vânzare

              

  1. Cesiune

               SC COSÂNZEANA PROF SRL îşi rezervă dreptul de a cesiona sau de a transfera către terţi angajamentul pentru orice cerere/cereri de plată născute în legătură cu livrarea bunurilor.    

 

  1. Rezilierea unor termeni

               În cazul în care o parte a acestor Termeni este interzisă sau considerată fără efect de orice instanţă sau organism de reglementare, ceilalţi Termeni vor continua să se aplice.

 

  1. Drepturi de proprietate

               Toate drepturile de proprietate intelectuală, cum ar fi mărcile şi drepturile de autor de pe site, revin companiei SC COSÂNZEANA PROF SRL sau colabolatorilor săi. Orice utilizare a site-ului sau a conţinutului său, inclusiv copierea sau stocarea integrală sau parţială a conţinutului, în alt scop decât pentru uzul dumneavoastră personal şi necomercial, este interzisă.

               Bunurile livrate rămân proprietatea SC COSÂNZEANA PROF SRL până la plata integrală.

 

 

 

  1. Informații despre companie

 

SC COSÂNZEANA PROF SRL

c/f 1018600024725

c/TVA 0209998

sediu: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 132

IBAN: MD86VI022241100000527MDL

BIC: VICBMD2X883

B.C. Victoriabank, fil. 11

Director         Angela Baranețchi