Livrare
Iată ce ai nevoie să afli ca să comuni de pe Cosânzeana.md și să primească coletul degrabă:
Informații pentru cei care au comanda din MOLDOVA:
- Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 1000 Lei . Pentru comenzi mai mici de 1000 Lei, livrarea prin curier costă 45 Lei pe raza mun. Chișinău. Pentru livrarea pe întreg teritoriu al Republicii Moldova, costul transportului constituie 75 Lei.
- Livrăm începe în 24h din stocurile proprii ; mai exact, începe plasate și confirmate până la ora 15:00 vor fi livrate a două zi lucrătoare, iar începe plasate și confirmate după această oră vor fi livrate în două zile lucrătoare.
- Expediem colete cu firme licentiate de curierat. Astfel, încercăm să nu concentrăm pe plusurile fiecăreia, pentru că tu să beneficiezi de cele mai bune servicii.
- Livrăm și în Europa. Livrarea costă în mediu 500 Lei. Pentru anumite țări costul transportului poate fi mai mic sau mai mare. În acest caz vei fi anunțat telefonic înainte de expediere. Ramburs la livrările externe nu se aplică
- Sâmbăta și duminica nu expediem colete.
- Deși încercăm pe cât posibil să se evităm întârzierile, acestea pot apărea la prelucrarea, expedierea și livrarea începătorilor.
- Ai posibilitatea să ridici personal coletul de la magazinul Cosânzeana. Astfel vei economisi, deci mai mulți bani la tine în buzunar.
Informații pentru cei care au comanda din ROMÂNIA:
- Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 400 RON . Pentru comenzi mai mici de 400 RON, livrarea prin curier costă 15 RON.
- Livrăm începe în 24h din stocurile proprii ; mai exact, începe plasate și confirmate până la ora 15:00 vor fi livrate a două zi lucrătoare, iar începe plasate și confirmate după această oră vor fi livrate în două zile lucrătoare.
- Expediem colete cu firme licentiate de curierat. Astfel, încercăm să nu concentrăm pe plusurile fiecăreia, pentru că tu să beneficiezi de cele mai bune servicii.
- Livrăm și în Europa. Livrarea costă în mediu 150 RON. Pentru anumite țări costul transportului poate fi mai mic sau mai mare. În acest caz vei fi anunțat telefonic înainte de expediere. Ramburs la livrările externe nu se aplică
- Sâmbăta și duminica nu expediem colete.
- Deși încercăm pe cât posibil să se evităm întârzierile, acestea pot apărea la prelucrarea, expedierea și livrarea începătorilor.
Retururi
Puteți returna în termen de 30 de zile articolele nepurtate, fără a oferi un motiv - acest lucru se aplică și mărfurilor cu reduceri.
Din motive tehnice și administrative, retururile pentru comenzi online nu sunt posibile în magazinele și depozitele Cosânzeana Prof.
Iată cum funcționează:
Contactează-ne:
- Telefonic: +0717313448
- Prin e-mail: comenzi@beinstyle.ro
- Formular de retur:
descarca formular
- Completați formularul de retururi furnizat și introduceți-l în colet împreună cu articolul returnat.
- Sigilați coletul în condiții de siguranță și duceți-l la partenerul dvs. de transport preferat.
Vă rugăm să rețineți că trebuie să acoperiți costul returnării articolelor către noi.
Vă rugăm să expediați retururile dvs. după următoarea adresă:
ROMÂNIA
Depozit Cosânzeana Prof SRL
Calea Basarabiei 5, mun. Huși
735100 Jud. Vaslui / România
sau
MOLDOVA
Salon vestimentar Cosânzeana
bd. Ștefan cel Mare, 132,
MD2012 mun. Chișinău / Rep. MOLDOVA
Procesarea retururilor și intervalul de timp pentru procesarea restituirilor
Imediat ce am primit articolele în centrul nostru logistic, este inițiată o restituire. Veți primi mai întâi un e-mail de confirmare pentru a vă informa despre număr de articole returnate și suma care trebuie restituită.
Banii vor fi apoi restituiți prin aceeași metodă de plată folosită pentru a efectua achiziția inițială. Vă rugăm să rețineți că poate dura de la 8 până la 10 zile lucrătoare de la primirea e-mailului nostru până când restituirea urmează să apară în contul dvs.
Partener pentru retururi
Vă rugăm să rețineți că toate costurile de expediere a returului sunt suportate de client. Vă puteți alege propria metodă de expediere pentru retur, de ex., Serviciile dvs. poștale locale. Costurile de expediere pentru retur vor diferi în funcție de partenerul de transport ales, precum și de greutate și dimensiunea pachetului.
Starea bunurilor returnate
Vă rugăm să rețineți că nu putem prelua decât mărfurile nepurtate și însoțite de etichetă originală. Toate semnele evidente, cum ar fi de machiaj, pete de ruj sau mirosuri, vor face produsul nevandabil. În acest caz, vom returna articolul clientului și vom reține prețul de achiziție drept compensație.
Reclamații, schimburile și retururile pentru comenzi online nu sunt posibile în magazinele și depozitele Cosânzeana Prof SRL.
Din motive tehnice și administrative, reclamații, schimburile sau retururile pentru comenzi online nu sunt posibile în magazinele și depozitele Cosânzeana Prof SRL.